انواع سرخ کن فیلیپس

انواع سرخ کن فیلیپس

انواع سرخ کن فیلیپس

سرخ کن بدون روغن فیلیپس و هواپز ها، چندین سال است که در بازار هستند، اما اکنون ما آنها را در شکل ها و اندازه های مختلف (مانند مدل های مختلف خودرو ها) می بینیم که تشخیص یک نوع از یک نوع دیگر دشوار است. بر خلاف اجاق ‌های مایکروویو که ممکن است شکل متفاوتی داشته باشند،

اما همچنان عملکرد های اولیه یکسانی را در مدل‌ های مختلف حفظ می‌ کنند، سرخ کن‌ ها از مدل به مدل کمی متفاوت هستند. برخی از سرخ کن ها ساده هستند، در حالی که برخی دیگر دارای زنگ‌ ها و ویژگی‌ های اضافی هستند.

انواع سرخکن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس

در سال 2010، فیلیپس اولین Airfryer جهان را معرفی کرد که دارای فناوری ثبت اختراع Rapid Air بود. این روش پخت و پز انقلابی غذای فوق العاده ای را با 80 درصد چربی کمتر ارائه می دهد.

‏AirFryer با جایگزینی نیاز به روغن با هوا، دارای فناوری ثبت شده Rapid Air است که هوای گرم با گردش سریع را با یک عنصر گریل ترکیب می کند تا غذا را بدون روغن سرخ کند.

‏AirFryer همچنین به خانواده‌ های پرمشغله اجازه می‌ دهد تا غذای سرخ‌ شده خوشمزه را بدون دردسر و آشفتگی ناشی از روش‌ های سنتی سرخ‌ کردن درست کنند. از بال مرغ گرفته تا سیب زمینی سرخ شده منجمد، و حتی غذا های محلی، AirFryer لذت بردن از غذای سالم و دلچسب خانگی را با غذا های سرخ شده برای خانواده ها آسان می کند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس بدون روغن

سرخ‌ کن‌ های پریمیوم فیلیپس تنها هوا پز هایی هستند که دارای فناوری حذف چربی هستند که چربی اضافی را استخراج و جذب می‌ کنند، چربی بیشتری نسبت به سایر رقبای سرخ‌ کن‌ های هوا پز. اکنون می توانید غذا های مورد علاقه خود را با روغن کم یا بدون اضافه شده سرخ کنید و چربی غذا را نیز حذف کنید.

نتیجه، غذای سرخ شده خوشمزه و سالم تری است که به همان اندازه سرخ شده با 90 درصد چربی کمتر ترد است! Airfryer می تواند بیشتر از سرخ کردن انجام دهد. همچنین کبابی، برشته، پخت، گرم کردن، آبگیری و تست نان که نقش چندین لوازم آشپزخانه، حتی اجاق های توستر را بر عهده می گیرند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس خوبه؟

در سال 2010، فیلیپس اولین سرخ کن را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در برلین، آلمان معرفی کرد. از آن زمان، این دستگاه با ده ها برندی که سبک های مختلف را معرفی می کنند، شروع به رقابت کرده است.

ما برای امتحان کردن Philips Twin TurboStar XXL به دلایل مختلفی انتخاب کردیم، از جمله اینکه به طور معمول قیمت بالایی دارد و این یکی از گران ترین گزینه ها است. بنابراین توجه داشته باشید که قیمت ها ممکن است دائماً در نوسان باشد، به خصوص در ایران. اما پس از ده ها بار استفاده از آن در طول شش ماه گذشته، می توانیم به صراحت بگوییم که بهترین سرخ کن و هوا پز در بازار است.

‏Twin TurboStar XXL با اندازه ای به عرض 12 اینچ، عمق 17 اینچ و ارتفاع 12 اینچ مطابق با XXL است. محدوده دمایی قابل توجهی بین 175 تا 400 درجه فارنهایت دارد و می توانید با استفاده از صفحه جلویی دما را با افزایش 25 درجه تنظیم کنید.

صفحه به شما امکان می دهد تایمر را تنظیم کنید (بین 1 تا 60 دقیقه) و از بین تنظیمات از پیش تعیین شده، از جمله یخ زدایی، مرغ، استیک، ماهی و کیک، یکی را انتخاب کنید. صفحه نمایش LCD بزرگ، دما و زمان باقی مانده در فرآیند پخت را به شما نشان می دهد.

سرخ کن همراه با یک کتاب دستور العمل زیبا همراه با عکس های تمام رنگی ارائه می شود. بیش از 30 دستور غذا وجود دارد و شما می توانید با دانلود برنامه به بیش از 200 دستور دیگر دسترسی داشته باشید.

فیلیپس از این سرخ کن با یک سال گارانتی محدود پشتیبانی می کند.

فرآیند کار با آن ساده و  بدون زحمت بود. بعد از برداشتن بسته بندی، سبد و ماهیتابه را با آب و مایع شستیم. سپس اجازه دادیم سرخ کن برای چند دقیقه کار کند تا گرم شود. در عرض 10 دقیقه پس از باز کردن جعبه، غذا پختیم. پس به طور کلی با بررسی همین مدل، می توانیم بگوییم که سرخ کن بدون روغن فیلیپس گزینه خوبی است.

آنچه سرخ کن های فیلیپس را متمایز می کند

چیزی که بیش از همه در مورد Airfryer Twin TurboStar XXL فیلیپس ما را تحت تأثیر قرار می دهد این است که اندازه را با پخت سریع ترکیب می کند. ظرفیت اعلام شده سرخ کن هوا 3 پوند یا 4 لیتر غذا است و طبق تجربه، این محافظه کارانه است.

سه ماده غذایی وجود دارد که معمولا در همه سرخ‌ کن‌ ها آزمایش می ‌کنیم: نان تست، سیب زمینی سرخ کرده، و سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست. سینه های مرغ فقط به 25 دقیقه زمان نیاز داشتند و طعم آبدار و خوشمزه ای داشتند.

برای آزمایش قابلیت‌ های سرخ‌ کرده، سیب‌زمینی زرد را برش دادیم، آن‌ها را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و مقداری ادویه ریخته و در سرخ‌کن گذاشتیم. هر 10 دقیقه، سبد را تکان می دادیم و بررسی می کردیم که سرخ شدند یا نه . سیب زمینی سرخ شده کمی کمتر از 30 دقیقه طول کشید که در مقایسه با مدل های دیگری که آزمایش کرده ایم قابل توجه است.

نان تست نیز با استاندارد های سرخ کن بدون روغن بسیار سریع بود. در کمتر از 4 دقیقه، Twin TurboStar XXL یک تکه بزرگ از نان خانگی را به طور مساوی برشته کرد.

همچنین می‌ توانید میزان پخت یک سرخ کن بدون روغن را با میزان حرارتی که از بین می‌ برد، تشخیص دهید. اگر سرخ کن گرمای زیادی را در اطراف بیرون منتشر می کند، پس خانه شما را گرم می کند و به طور موثر پخت نمی کند. سرخ کن فیلیپس در همه جا خنک می ماند، به جز پشت دستگاه، جایی که فوق العاده گرم است.

بهترین مدل فیلیپس

آیا باید سرخ کن بدون روغن فیلیپس را بخرید؟

با وجود اینکه مدلی که گفتیم، بهترین موردی است که تست کردیم، برای خرید سرخ کن چند کاره فیلیپس مبلغ مناسبی است. با این حال، اگر پول دارید و بهترین ها را می خواهید، Twin TurboStar XXL مدلی برای خرید است، به خصوص اگر دستگاهی می خواهید که بتواند مقدار بیشتری غذا را به سرعت بپزد. به دلیل اندازه آن، ممکن است برای افرادی که آشپزخانه های کوچکتری دارند ایده آل نباشد، اما اگر فضایی برای فر ندارید می تواند جایگزین خوبی باشد.

با انتخاب مدل آنالوگ می توانید مبلغ کمی از قیمت XXL دیجیتال صرفه جویی کنید. تنها تفاوت این است که رابط دیجیتالی مناسب را دریافت نمی کنید. در عوض، دستگاه را با تنظیم دستی کلید های زمان و دما تنظیم می‌ کنید.

فیلیپس چند مدل سرخ کن رژیمی دیگر از جمله XL Collection و راه حل های جمع و جور خود تولید می کند، اما ما احساس نمی کنیم که آنها به اندازه سرخ کن های هوا پز و بدون روغن XXL تعادلی بین قیمت و توانایی های پخت و پز دارند. با این حال، اگر واقعاً یک سرخ‌ کن فیلیپس رژیمی می‌ خواهید اما می‌ خواهید هزینه‌ های خود را محدود کنید، مدل های دیگر هم وجود دارد.

نکات پس از خرید سرخ کن فیلیپس

سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا سرخ کن فیلیپس رژیمی گزینه خوبی برای خرید می باشد. برای نتیجه مطلوب با Airfryer باید از محصولات آماده فر استفاده کنید. اسنک های آماده فر وقتی در Airfryer آماده می شوند قهوه ای طلایی و ترد می شوند.

اگر تنقلاتی را در Airfryer تهیه می کنید که قرار است در سرخ کن پرچرب تهیه شوند، اسنک ها معمولا رنگ پریده می مانند و اغلب تردی کمتری دارند. اگر از میان وعده های آماده برای فر استفاده می کنید و ترد نمی شوند و رنگ پریده نمی مانند، لطفا موارد زیر را بررسی کنید:

دسته های کوچکتری از مواد را در سبد بریزید. کف سبد را فقط با یک لایه بپوشانید. دسته های کوچکتر به طور یکنواخت تر سرخ می شوند. اکثر تنقلات باید در دمای 200 درجه سانتیگراد تهیه شوند، به جز میان وعده های شیرینی. باید میان وعده های شیرینی را در دمای 180 درجه سانتی گراد سرخ کنید.

اگر قبل از گذاشتن میان وعده ها، Airfryer را از قبل گرم نکرده اید، هنگام شروع سرخ کردن، مطمئن شوید که 3 دقیقه به زمان آماده سازی اضافه کنید. بیشتر تنقلات به زمان آماده سازی مشخص شده برای پخت کامل فر نیاز دارند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *