قیمت جارو برقی فیلیپس 

قیمت جارو برقی فیلیپس

قیمت جارو برقی فیلیپس 

 

روز هایی که برای از بین بردن کثیفی، گرد و خاک یا مو های حیوان خانگی خود، تمام گوشه های خانه را تمیز و گردگیری می کردید، گذشته است.

امروزه نظافت به خصوص با جاروبرقی مثل جارو برقی فیلیپس، بدون دردسر است. قبل از اینکه به انواع جارو برقی ها و قیمت جارو برقی فیلیپس بپردازیم و اینکه کدام یک برای شما بهتر است، ابتدا در مورد نحوه کار جارو برقی ها و اینکه چگونه زندگی را آسان می کنند بیشتر بدانیم.

جارو فیلیپس

جارو برقی چگونه کار می کند؟

جارو برقی از روش مکش برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می کند و خانه یا محل کار شما را تمیز می کند. می توان از جارو برقی فیلیپس بر روی سطوح مختلف مانند موکت، بدون موکت، اثاثه یا لوازم داخلی مختلف، گوشه ها و غیره استفاده کرد. گرد و غباری را که بعدا باید دور ریخته شود را جمع می کند. کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد و احتمال آلرژی را کاهش می دهد.

توجه کنید که حتما چند وقت یکبار، مخزن مواد شوینده و پاکت را بررسی کنید- ممکن است مخزن مسدود شده باشد. ممکن است پر از مواد شوینده چسبنده قدیمی باشد که به اندازه کافی برای تمیز کردن آزاد نمی شود. می توانید ظرف را تمیز کنید یا قطعه را تعویض کنید. تصور کنید از یک نی چیزی می نوشید.

جارو برقی ها بر اساس یک اصل مشابه کار می کنند. هر جاروبرقی یک موتور به بدنه خود متصل است. موتور یا به دلیل برق یا با باتری کار می کند. فن چرخان موتور هوا را “مکش” می کند و خلاء ایجاد می شود.

کثیفی که در محدوده مخزن مکش قرار دارد به دلیل جارو برقی به سمت پاک کننده کشیده می شود. این کثیفی در یک کیسه یا یک فنجان مانند داخل مخزن جمع آوری می شود. این کیسه کثیفی را در خود نگه می دارد اما اجازه می دهد هوای پاک از آن عبور کند.

فیلتری وجود دارد که به عنوان مانعی بین کثیفی های جمع آوری شده و موتور عمل می کند تا کثیفی وارد موتور نشود. به زبان ساده، اینگونه است که جارو برقی تمیز کردن خود را کامل می کند.

جارو برقی فیلیپس چگونه کار می کند؟

عوامل تعیین کننده انتخاب جارو برقی فیلیپس

جارو برقی که انتخاب می کنید باید به عوامل زیر بستگی داشته باشد:

هدف- سطوحی که باید توسط جارو برقی تمیز شوند کدامند؟

حساسیت به آلرژی – اولویت را برای مدل های بدون کیسه یا کیسه یا انتخاب ویژگی هایی مانند فیلتر HEPA تعیین می کند.

توانایی کارکرد و تدبیر- این ترجیح مدل های باتری برقی یا قابل شارژ را تعیین می کند.

قیمت – این از مدلی به مدل دیگر متفاوت است و به قدرت موتور ها، ویژگی ها، تعداد اتصالات، سطح اتوماسیون و غیره بستگی دارد. اما در کل قیمت جارو برقی های فیلیپس مناسب است.

عوامل تعیین کننده انتخاب جارو برقی فیلیپس

انواع جارو برقی

پنج نوع جاروبرقی وجود دارد:

جارو برقی عمودی:

مدل عمودی یکی از قدیمی ترین، رایج ترین و محبوب ترین جارو برقی ها است. دارای شیب و فشار است، طراحی ارگونومیک به راحتی قابل درک است.

برس موتور محرکه است و آلودگی را از طریق مکش پاک می کند. برای تمیز کردن سطوح بزرگ فرش شده ایده آل و قدرتمندترین است. دارای سنسوری است که زباله های تار های فرش را به طور موثر می مکد. همچنین دارای تنظیمات متفاوتی برای تمیز کردن کف های لخت که رول برس خاموش است هم می باشد.

تنظیم ارتفاع را فراهم می کند و گاهی اوقات برای رسیدن به گوشه های تنگ نیاز به اتصال است. لوله تلسکوپی ارتفاع دسته را کم و زیاد می کند. فشار دادن و کشیدن آن سنگین است. قیمت جارو برقی های معمولی فیلیپس که در این دسته هستند، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جارو برقی دسته ای:

این مدل مثل چوبی باریک، سبک وزن است و برای تمیز کردن سریع استفاده می شود. به شکل جارو است و طراحی اولیه ای دارد که نگهداری آن را آسان می کند.

موتور به همراه لوله قرار گرفته و مکش سبکی انجام می دهد. این نوع برای مانور دادن در اطراف مبلمان و فضا های باریک مناسب است. می توان از آن برای تمیز کردن قسمت های کوچک فرش و کف چوبی استفاده کرد. برای تمیز کردن آشپزخانه و حمام ایده آل است. همچنین تنظیمات متفاوتی برای تمیز کردن کف‌ های لخت که رول برس خاموش است، دارد

می تواند به یک جاروبرقی دستی تبدیل شود و اتصالات کمتری دارد. به جای کیسه و پاکت محفظه های کاپ مانندی برای جمع آوری خاک وجود دارد. خیلی قدرتمند نیست و برای تمیز کردن عمیق مناسب نیست. ممکن است عمر باتری کمتری نسبت به انواع دیگر داشته باشد.

جارو برقی مخزنی یا مخزن دار:

با یک نوع مخزن دارای یک دسته بلند است که توسط یک شیلنگ مکش قابل جمع شدن به یک دستگاه سیلندر مانند متصل است. این دستگاه از یک موتور تغذیه می کند و دارای یک پریز است که گرد و غبار را جمع می کند. این می تواند چندین سطح را تمیز کند – کف سخت لخت، مناطق فرش شده، کف چوبی، کاشی، اتومبیل، پله ها، دیوار ها، سقف، گوشه ها و اثاثه یا لوازم داخلی، مبلمان، پرده ها و غیره. اتصالات زیادی دارد و از آنجایی که می تواند بر روی سطوح مختلف کار کند، گرانتر است. برای نگهداری و جمع کردن نسبت به مدل های دیگر حجیم تر است.

انواع جارو برقی

مدل های دیگر جارو برقی ها

جارو برقی دستی:

این یک جارو برقی کوچک، قابل حمل و سبک است که برای تمیز کردن در حین حرکت مناسب است. می توان آن را در یک دست نگه داشت. در طرح های مختلف موجود است – برخی با سیم و برخی بی سیم هستند. برخی از یک برس چرخان و برخی بدون آن هستند. گاهی اوقات با مدل ایستاده استفاده می شود.

برای تمیز کردن مناطق تنگ که خیلی کوچک هستند یا دسترسی به آنها خیلی سخت است مانند فضای داخلی ماشین، میز ها، پله ها و گوشه ها استفاده می شود. برای تمیز کردن خرده ها و ریخته ها، خلاص شدن از شر کثیفی های ریز مانند مو از روی اثاثه یا لوازم داخلی و تمیز کردن بعد از کودکان و حیوانات خانگی خوب است.

نسبت به مدل های دیگر ارزان تر است. با جاروبرقی فول سایز معمولی فیلیپس قابل مقایسه نیست و برای تمیز کردن عمومی کف کار نمی کند.

جارو برقی رباتیک:

این یک نوع جارو برقی خودکار است که توسط یک سنسور تغذیه می شود. این شامل تلاش کمی است زیرا نیازی به مانور ندارد. تنظیمات انتخاب شده و دستورالعمل ها از طریق یک کنترل از راه دور وارد می شوند، پس از آن، می تواند بدون نظارت تمیز شود. برای نظافت گوشه ها، کاشی ها، فرش ها و سطوح چوبی مفید است.

جمع و جور است، نیازی به کیسه تمیزتر ندارد و صدای کمتری ایجاد می کند. همیشه بی سیم است، به این معنی که باید بار ها و بار ها شارژ شود. از آنجایی که اتوماتیک است، خیلی خوب و در زمان کمتری تمیز می شود. از این رو، قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

مدل های دیگر جارو برقی ها فیلیپس

نکاتی برای بررسی بیشتر

اگر افراد خانواده شما مستعد آلرژی هستند، به دنبال جاروبرقی فیلتر HEPA باشید. می تواند 99.97 درصد از ذرات معلق در هوا را که بزرگتر از 0.3 میکرون هستند فیلتر کند. فیلتر هپا روی قیمت جارو برقی فیلیپس هم تاثیر می گذارد.

اگر در حال خرید جاروبرقی با کیسه هستید، به یاد داشته باشید که به طور مرتب کیسه را تعویض کنید. به محض اینکه دیدید 2/3 آن پر شده است آن را تعویض کنید. اگر می خواهید گزینه دوستدار محیط زیست را انتخاب کنید، به سراغ یک مدل بدون کیسه بروید. مولفه see-through به شما اطلاع می دهد که چه زمانی آن را خالی کنید.

برای تمیز کردن کف‌ های لخت، جارو برقی مخزنی باید ترجیح داده شود زیرا برس مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است. جاروبرقی معمولی بر روی کف‌ های چوب سخت ممکن است بهترین گزینه نباشد، زیرا این احتمال وجود دارد که با خراشیدگی به سطح آسیب برساند. همچنین ممکن است به طور معکوس آلودگی را پراکنده کند. البته این در مورد فیلیپس و مدل های آن صدق نمی کند.

به طور خلاصه، خرید جارو برقی کار ساده ای نیست. نیاز به تحقیق دارد تا جارو برقی با نیاز های شما سازگار باشد. این نکات را برای ماندگاری سرمایه گذاری در نظر داشته باشید. نگران قیمت جارو برقی فیلیپس نباشید چون واقعا ارزش هزینه ای که می پردازید را دارد.

نکاتی برای بررسی بیشتر

مدلی از جارو برقی فیلیپس

جارو برقی در بسیاری از کار ها کمک می کند و یکی از نیاز های روزمره ما امروزه است. یک جاروبرقی مارک می تواند تمیز کردن شما را به شدت افزایش دهد. در اینجا بررسی صادقانه و خودآزمایشی جاروبرقی Philips PowerPro است.

هنگام جستجوی یک جاروبرقی برجسته با بودجه متوسط، قیمت جاروبرقی PowerPro Philips یکی از گزینه های امیدوارکننده برای جارو برقی مناسب است.

مثال جارو برقی قدرتمند از برند مشهور PHILIPS، جارو برقی بدون کیسه فشرده Philips Power Pro FC9352/01 یکی از جارو برقی های پیشرو در بخش خود است. فیلیپس پاور پرو یک جارو برقی از نوع مخزن دار است. این یک جارو برقی سبک، جمع و جور، بادوام، مولد و محکم است.

Philips Power Pro در چندین رنگ آبی (جذاب ترین)، سفید و مشکی عرضه می شود. جارو برقی دارای فناوری پیشرفته ای برای تصفیه هوای محل شما می باشد.

فضای ذخیره سازی مناسبی معادل 1.5 لیتر دارد. علاوه بر این، فیلیپس ظرف را برای تمیز کردن بهداشتی گرد و غبار طراحی کرده است. برای حرکت بهتر، Philips Power Pro با چرخ های بزرگ بارگیری می شود.

فیلیپس با جارو برقی بدون کیسه فشرده Philips Power Pro FC9352/01 گارانتی 2 ساله ارائه می دهد. فیلیپس پاور پرو دارای یک موتور مکش 1900 وات است، این دارای قدرت مکش عظیم – 33 KPA است. این قدرت برای استفاده های مسکونی برجسته است.

علاوه بر این، این جارو برقی دارای سیم بلند 6 متری است. مناسب و مناسب برای خانه های کوچک و همچنین بزرگ است. می توانید از این جارو برقی برای مدت طولانی استفاده کنید.

اگر قبلاً از جارو برقی استفاده کرده اید، می توانید قدرت مکش اضافی را که Philips Power Pro ارائه می دهد احساس کنید. موتور مکش برای طولانی مدت نیز بادوام است زیرا فیلیپس ضمانت 2 ساله آن را ارائه می دهد.

وقتی جارو برقی Philips Power Pro را سفارش می‌ دهید، می‌ توانید تعداد زیادی چیز را در جعبه پیدا کنید. دفترچه راهنمای کاربر، کارت گارانتی و تعدادی لوازم جانبی به همراه جاروبرقی وجود دارد. می توانید لوازم جانبی مانند ابزار کریس، نازل ها و برس را پیدا کنید.

همه این موارد به قیمت جارو برقی فیلیپس مرتبط می باشد .

مدلی از جارو برقی فیلیپس

دلایل خرید جارو برقی فیلیپس

قیمت جارو برقی فیلیپس، یکی از اصلی ترین دلایل خرید آن است.

موتور مکنده تعبیه شده در جارو برقی ها قدرتمند و مستحکم می باشد. قدرت مکش جارو برقی یکی از بهترین ها در این رنج قیمت است. این موتور مکنده برای تمیز کردن عمیق کافی است.

قدرت مکش جاروبرقی های فیلیپس میانگین  33 KPA می باشد. این قدرت مکش برای تمیز کردن مو های حیوان خانگی از روی مبل، تخت، کف و فرش کافی است. فیلیپس کافی است که بتوانید هر ذره کثیفی را در منطقه خود پاک کنید.

جارو برقی فیلیپس دارای سیستم فیلتراسیون کاملاً ایمن و عایق شده است که 99.9 درصد ذرات ریز گرد و غبار از جمله تار های عنکبوت، گرد و غبار و مو های حیوانات خانگی را جذب می کند. اگر از علاقه مندان به بهداشت هستید، جارو برقی های فیلیپس برای شما مناسب است.

مثلا، فیلیپس در هنگام طراحی فیلیپس پاور پرو، به بهداشت کاربران توجه ویژه ای کرده است. در حین تخلیه گرد و غبار، ذرات گرد و غبار نسبتاً کمتری را در هوا مشاهده خواهید کرد.

فضای ذخیره سازی پاک کننده دوم به اندازه کافی مناسب برای استفاده های معمولی مسکونی است. باز هم تاکید می کنیم که قیمت جارو برقی فیلیپس دقیقا متناسب با ویژگی های گنجانده شده در آن است.

دلایل خرید جارو برقی فیلیپس

لیست قیمت جارو برقی فیلیپس

جارو برقی فیلیپس 2200 وات PHILIPS FC9176

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

جارو برقی فیلیپس مدل FC9174

Philips FC9174 Vacuum Cleaner(جاروبرقی فیلیپس 9174)

۵,۲۹۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی فیلیپس مدل PHILIPS FC8293

۳,۹۳۰,۰۰۰ تومان

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *