آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بهترین سرخ کن ها در انواع پخت و پز عالی هستند و بدون شک زندگی شما را تغییر خواهند داد. آخرین و بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس هم استثنا نیست.

آنها راه بسیار سالم تری برای به دست آوردن طعم غذای سرخ شده بدون هیچ گونه خطری برای سلامتی و مصرف گالن های زیاد روغن پخت و پز هستند و برای اینکه به شما امکان می دهند از سایر غذا های غیر سرخ شده، از ماهی سالمون آبدار، سیب زمینی شیرین دیدنی و شگفت انگیز لذت ببرید.

بادمجان تا تاکو و ماهی با طعمی خارق العاده، بال مرغ، و خیلی چیز های دیگر را با کمک آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس تهیه کنید.

با این حال، با وجود تعداد زیادی سرخ کن بدون روغن برای انتخاب در یک بازار بسیار شلوغ و رقابتی، دانستن اینکه کدام برند و شماره مدل را انتخاب کنید، می تواند بسیار دشوار باشد.

هر سرخ کن بدون روغنی که معرفی کرده ‌ایم در خانه‌ مان آزمایش شده است، بنابراین چه بهترین بال ‌ها یا تردترین سیب‌ زمینی‌ های سرخ شده، برنج سرخ‌ شده فوق‌العاده یا سبزی‌ های پخته شده فوق‌العاده را بخواهید، ما می‌ دانیم که چه مدل‌ هایی را باید در نظر بگیرید. ما همچنین به میزان سر و صدای آنها گوش داده ایم و از نزدیک یاد گرفته ایم که تمیز کردن آنها چقدر آسان است (یا نه!).

سرخ کن های بدون روغن بیش از یک دهه است که در بازار هستند و برای بسیاری از آشپز های خانگی به یک وسیله ضروری تبدیل شده اند.

آنها به دلیل تقلید از نتایج سرخ کردن عمیق بدون روغن بسیار محبوب هستند و این همه به لطف مکانیسم پخت آنها است. برخلاف اجاق ‌های توستر که غذای شما را با استفاده از یک المنت گرم ‌کننده در بالا یا پایین دستگاه پخت می‌ کنند، سرخ‌ کن‌ های بدون روغن در اصل اجاق ‌های همرفتی هستند که غذای شما را از همه جهات با استفاده از المنت گرم‌ کننده و فن قدرتمند طبخ می‌ کنند.

برخی از سرخ کن‌ های هوا پز بدون روغن، اجاق‌ های همرفتی بدون دردسر هستند، در حالی که برخی دیگر با زنگ‌ ها و سوت‌ های اضافی عرضه می‌ شوند که به شما امکان می‌ دهد آب غذا یا محصولات پخته شده را خشک کنید.

فیلیپس مارکت

انتخاب سرخ کن فیلیپس

صدای سرخ کن بدون روغن می تواند بر توانایی شما در استفاده از آن تأثیر بگذارد. شاید دوست دارید در حین گوش دادن به تلویزیون آشپزی کنید، یا در خانه کوچکتری زندگی می کنید و صدای کارکردن سرخ کن در حین کار حواس شما را پرت می کند.

اگر سرخ کن هوا پز بدون روغن پر سر و صدا باشد، حتی اگر آخرین مدل هم باشد، امتیاز منفی می گیرد. سرخ کن های بدون روغن وعده می دهند که زمان پخت را افزایش می دهند، بنابراین هنگام آزمایش آنها از دستور العمل های استاندارد استفاده کردیم تا ببینیم چقدر طول می کشد تا دستور العمل های کلاسیک پخت شود.

در حالی که آماده سازی سیب‌ زمینی‌ های سرخ ‌شده معمولاً حدود 25 دقیقه در سرخ‌ کن بدون روغن به طول می‌ انجامند، سریع‌ ترین سرخ‌ کن‌ هایی که ما آزمایش کرده‌ ایم 12 دقیقه طول می‌ کشد تا سیب‌ زمینی‌ های سرخ‌ کرده ترد و یکنواخت را آماده کنند.

تمیز کردن سرخ کن هم باید آسان باشد. بیشتر آنها سبد هایی دارند که می توانند در ماشین ظرفشویی قرار گیرند و به ندرت می توان سبد هایی را پیدا کرد که داخل آن نچسب نباشد اما آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس، این ویژگی را دارد.

انتخاب سرخ کن فیلیپس

مشخصات فنی آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سبک: سرخ کن سبدی

توان مصرفی: 1700 وات

ظرفیت: 6 کوارت / 7 لیتر

حالت‌ های پخت: سرخ کردن بدون روغن، کباب کردن، پختن و گرم کردن مجدد

دلایل خرید :

نتایج واضح و حتی طلایی رنگ

ساده برای استفاده

گزینه های از پیش تنظیم شده مفید

حجیم، فضای زیادی را اشغال می کند

حالت های پخت کمتر نسبت به برخی سرخ کن های دیگر

مشخصات فنی آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

اگر به دنبال یک سرخ کن بدون روغن ساده برای استفاده هستید، فیلیپس همان سیب زمینی سرخ شده ترد، قهوه ای یکنواخت و مرغ آبدار را در طول آزمایش به شما ارائه می دهد. این سرخ کن جدید بدون روغن، دارای تنظیمات بی شماری برای پیمایش است.

می تواند در هوا سرخ کند، برشته کند، بپزد و دوباره گرم کند. اگرچه متوجه شدیم که برخی از روش‌های پخت اضافی به اندازه تنظیم سرخ‌کن بدون روغن مؤثر نیستند. برای مثال، رول‌ های دارچینی که در محل پخت پخته می‌شوند، پس از مدت زمان تعیین‌شده بسیار ترد بودند.

این دستگاه همان ظرفیتی را دارد که می تواند یک مرغ 4 پوندی / 1.8 کیلوگرمی یا 2 پوند / 1 کیلوگرم سیب زمینی سرخ کرده را در خود جای دهد، بنابراین همان ردپای حجیم را دارد. اگر فضای کافی برای نگه‌داشتن آن بر روی میز ندارید، باید آن را در زمانی که استفاده نمی‌ کنید، در جایی نگهداری کنید.

 

Philips Premium Airfryer XXL در رتبه 14 بهترین سرخ کن های هوا در سال 2022 ما قرار دارد. این یک مدل سبد با ظرفیت بزرگ 7 لیتری است که به فناوری حذف چربی و پنج عملکرد پخت از پیش تعیین شده مجهز شده است. این محصول با گارانتی محدود یک ساله سازنده به فروش می رسد.

Philips Airfryer XXL (HD9650/96) یک مدل بزرگ به سبک سبد با ظرفیت 7 کوارت است. علاوه بر این، دارای فناوری نوآورانه کاهش چربی است که چربی اضافی آزاد شده در طول پخت و پز را جمع آوری می کند و آن را از غذای شما جدا می کند.

عملکرد های پخت آن شامل سرخ کردن با هوا، کباب کردن، گریل کردن، پختن و گرم کردن مجدد است. کارشناسان دریافتند که به عنوان یک سرخ کن بدون روغن خوب عمل می کند و در برشته کردن مرغ کامل و همچنین پختن تا 2 پوند سیب زمینی سرخ شده در یک دسته عالی است.

آخرین مدل سرخ کن فیلیپس

نکاتی دیگر درباره آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس، دارای یک صفحه نمایش دیجیتال با کاربری آسان با کلید کنترل سریع برای انتخاب تنظیمات، زمان و دما آشپزی است. دارای پنج برنامه از پیش تعیین شده برای سیب زمینی سرخ شده منجمد، گوشت، ماهی، مرغ کامل و میله مرغ است.

دفترچه راهنمای کاربر همچنین شامل یک جدول غذا با زمان پخت و دمای پیشنهادی برای انواع غذا ها می باشد. این جدول از همه جزئیات بیشتر است، و توصیه های جداگانه ای برای سیب زمینی سرخ شده منجمد با ضخامت های مختلف، مانند سیب زمینی سرخ شده استیک یا سیب زمینی سرخ شده خانگی، و همچنین پنج نوع مختلف مرغ ارائه می دهد.

این اجاق همرفتی سطح بالا نیازی به پیش گرم کردن ندارد، اما کارشناسان دریافتند که در نتیجه زمان پخت طولانی‌تر است. سبد، سبد و عناصر کاهنده چربی همگی نچسب هستند و برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. محدوده دمایی این دستگاه 105 تا 400 فارنهایت است.

 

نه در دفترچه راهنمای محصول و نه در وب سایت سازنده آن به آبگیری اشاره نشده است، اما این محدوده دما در دستورالعمل های مربوط به آبگیری مواد غذایی است. از انتقادات وارده به این مدل می توان به وزن آن (19 پوند)، میزان صدایی که در هنگام کار ایجاد می کند و قیمت آن اشاره کرد.

کارشناسان همچنین به یک نقص طراحی در سینی کشویی و سبد قابل جابجایی آن اشاره کردند. خود سبد دارای ته توری است و زمانی که آن را از تابه ای که داخل سینی قرار دارد بیرون بیاورید می تواند چکه کند.

از آنجایی که دستگیره فقط روی سبد قابل جابجایی قرار دارد، اگر سبد را بردارید و سینی بسته شود، باز کردن مجدد دستگاه چالش برانگیز است زیرا هیچ دسته ای روی سینی وجود ندارد.

نکاتی دیگر درباره آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس Airfryer XXL

برای کار با Philips Airfryer XXL، با مونتاژ اجزای مختلف که در بالای سینی سرخوردن قرار دارند، شروع کنید. سپس تابه را روی سینی قرار دهید و مواد کاهنده چربی را داخل تابه قرار دهید.

در مرحله بعد، ته توری را به سبد سرخ کن بادی بچسبانید و آن را داخل تابه بالای فناوری کاهش دهنده چربی قرار دهید. مواد غذایی را در سبد قرار دهید، دستگاه را ببندید و دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.

از دکمه QuickControl برای انتخاب از پیش تعیین شده خود استفاده کنید و برای تأیید، دکمه را فشار دهید. زمان پخت روی صفحه نمایش ظاهر می شود و می توانید از همان دکمه کنترل جهانی برای تنظیم زمان پخت در صورت نیاز استفاده کنید و پس از آماده شدن برای پخت آن را تأیید کنید.

هنگامی که دکمه کنترل را فشار دهید تا زمان پخت را تأیید کنید، دستگاه شروع به پختن غذا می کند. می‌توانید از همین شماره‌ گیر برای مکث و از سرگیری چرخه پخت برای تکان دادن یا نظارت بر غذا استفاده کنید. جدول غذا موجود در دفترچه راهنمای کاربر توصیه هایی برای تکان دادن غذا های خاص دارد اما دستگاه هشدار لرزش ندارد. برای غذا هایی که نیاز به چرخاندن یا تکان دادن دارند، سازنده توصیه می کند زمان پخت را در وسط مراحل تنظیم کنید.

سرخ کن فیلیپس Airfryer XXL

چه چیزی با Philips Premium Airfryer XXL همراه است؟

Philips HD9650/96 Premium Airfryer XXL با بدنه اصلی اجاق همرفتی روی میز، همراه با یک سبد کشویی که یک تابه قابل جابجایی را در خود جای می دهد ارائه می شود. عنصر کاهنده چربی در داخل تابه قرار می گیرد تا چربی آزاد شده در طول پخت را به دام بیندازد.

این دستگاه همچنین دارای یک سبد قابل جابجایی با دسته و قسمت زیرین مشبک قابل جابجایی است. سبد قابل جابجایی با کف مشبک آن در داخل ماهیتابه بالای کاهنده چربی قرار می گیرد. تابه، سبد و کاهنده چربی نچسب بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. همچنین با یک کتاب دستور العمل و یک برنامه دستور پخت، Philips Kitchen+ همراه است.

 

فیلیپس لوازم آشپزی اختیاری را برای استفاده با این دستگاه می فروشد، از جمله کیت برای تنقلات سبک، پیتزا، پخت، کباب کردن، و موارد دیگر، از جمله کیت مخصوص مهمانی با جداکننده برای تقسیم منطقه پخت و پز در داخل سبد به دو محفظه. همه این اقلام به‌طور جداگانه با قیمت‌ هایی متفاوت فروخته می‌ شوند که به قیمت بالای این مدل ممتاز می‌ افزاید.

می توانید Philips Premium Airfryer XXL را مستقیماً از وب سایت سازنده خریداری کنید. فیلیپس همچنین لوازم جانبی اختیاری را به صورت آنلاین از وب سایت خود به فروش می رساند.

چه چیزی با Philips Premium Airfryer XXL همراه است؟

چگونه می توانم سرخ کن Philips Premium Airfryer XXL را تمیز کنم؟

هنگام مراقبت و نگهداری از هر وسیله آشپزخانه خانگی، ایده خوبی است که کتابچه راهنمای کاربر همراه دستگاهتان را بخوانید. اگر از دستور العمل های سازنده برای استفاده و نگهداری پیروی نکنید، خطر ابطال گارانتی را دارید. فیلیپس توصیه می‌ کند هر بار که از آن استفاده می‌ کنید آن را تمیز کنید تا از دود کردن آن به دلیل پاشیدن چربی جلوگیری کنید.

باید اجازه دهید کاملا خنک شود، سپس سبد را با دقت بیرون بیاورید و به دلیل ته توری آن مراقب چکه های آن باشید. کاهنده چربی را با انبر لاستیکی بردارید و چربی جمع آوری شده را با احتیاط بریزید.

تابه، سبد و کف توری و کاهش دهنده چربی (پس از تخلیه محتویات آن) همگی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. همه آنها مانند سطح داخلی محفظه سرخ کن بدون روغن نچسب هستند، بنابراین هنگام تمیز کردن آن از پاک کننده های ساینده یا اسفنج خودداری کنید. می توانید تابه، سبد و کاهنده چربی را خیس کنید تا بقایای سرسخت را پاک کنید. دستگاه را در آب غوطه ور نکنید چون امکان دارد که بسوزد

چگونه می توانم سرخ کن Philips Premium Airfryer XXL را تمیز کنم؟

آیا سرخ کن Philips Premium Airfryer XXL دارای گارانتی است؟

فیلیپس، سازنده سرخ کن بدون روغن پریمیوم Airfryer XXL، گارانتی یک ساله محدود را برای این مدل خاص ارائه می دهد. گارانتی تعمیر و تعویض دستگاه های معیوب را به صلاحدید سازنده پوشش می دهد. فیلیپس پشتیبانی مشتری را از طریق وب سایت خود و همچنین از طریق یک شماره تلفن رایگان ارائه می دهد. برای اینکه مشکل خود را حل کنید، فرقی ندارد گارانتی متعلق به چه شرکتی باشد، باید رسید خرید اصلی خود را نگه دارید.

 

 

 

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *