بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

آیا در جستجوی بهترین مدل سرخ کن فیلیپس هستید؟ سرخ کن های بدون روغن فیلیپس این قابلیت را دارند که غذا ها را به روشی سریع و کارآمد بپزند. این امر آن را به یکی از محبوب ترین اقلام موجود در همه جا تبدیل می کند. ممکن است شخصی به برخی از مزایای این آیتم نگاه کند و فکر کند که آنها بیش از حد خوب هستند که واقعی باشند. با این حال، اگر آنها نحوه استفاده صحیح از کالا را بدانند، می توانند از تمام مزایای بزرگی که محصول ارائه می دهد بهره ببرند.

آیا به دنبال یک سرخ کن بدون روغن جدید هستید؟ اگر چنین است، ممکن است تعجب کنید که کدام یک برای شما بهترین گزینه است. فیلیپس انواع سرخ کن های بدون روغن را در دسترس دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های خاص خود را دارند.

بهترین سرخ کن فیلیپس

بهترین و با کیفیت ترین سرخ کن فیلیپس

قبل از خرید سرخ کن فیلیپس باید موارد زیادی را در نظر گرفت. برای مثال، باید کیفیت خوبی داشته باشد، تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد. همچنین باید تمام ویژگی های ضروری که اکثر مردم در سرخ کن بدون روغن به آن نیاز دارند را داشته باشد. همچنین به برچسب قیمت توجه کنید که اگر همه این ویژگی ها را داشته باشد، قیمت پایین می آید.

فیلیپس بهترین سرخ کن را برای سرخ کردن، گریل، کباب، پخت، گرم کردن و تست کردن نان می سازد. از سبزیجات داغ و ترد، سیب زمینی سرخ شده ترد گرفته تا بال مرغ آبدار، فیلیپس ایرفریر همه را سریع و با 80 درصد روغن کمتر می پزد. همچنین یک وسیله بسیار کاربردی است که در آشپزخانه از آن استفاده می کنید. اما، قبل از خرید، ابتدا مطمئن شوید که تمام ویژگی های مورد نظر شما را دارد.

مدل های سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس HD9650 XXL

وقتی برای اولین بار ادعا های سرخ کن فیلیپس HD9650 را دیدیم، قبل از بررسی آن بسیار مشکوک بودیم. این سرخ کن XXL فیلیپس به عنوان «Philips Airfryer XXL با فناوری حذف چربی» که از هوای فوق‌گرم شده و حداقل مقدار روغن برای پختن غذا استفاده می‌ کند، تبلیغ می‌ شد که تصمیم گرفتیم این Airfryer XXL Philips Premium را خریداری کنیم.

وقتی Airfryer توربوستار دوقلو فیلیپس وارد شد، از اندازه آن شگفت زده شدیم. این سرخ کن

فیلیپس XXL بزرگتر از چیزی بود که انتظار داشتیم و وزن آن بیشتر بود. با این حال، واقعا تحت تاثیر کیفیت محصول قرار گرفتیم. این سرخ کن فیلیپس در گوشه آشپزخانه بسیار هوشمند به نظر می رسد.

تنظیم آن آسان است، و راهنمای شروع آسان ارائه شده با سرخ کن به راحتی قابل پیگیری بود.

سرخ کن فیلیپس HD9650 XXL

سرخ کن فیلیپس HD9630

سرخ‌ کن فوق‌العاده فیلیپس HD9630 قرار است روش پخت و پز در خانه را متحول کند، زیرا راهی راحت، ایمن و سالم را برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید از غذا های سرخ‌شده با طعم دلخواه خود لذت ببرید. این سرخ کن کم چرب با استفاده از فناوری هوای سریع فیلیپس، هوای گرم را در اطراف غذا به گردش در می آورد و در حین پخت، چیپس ها را با پوششی خشک و ترد، و وسط سبک و پفکی کاملاً مغز پخت می کند.

طراحی هوشمندانه سرخ کن فیلیپس به این معنی است که می توانید انواع مختلف غذا را به طور همزمان بپزید، بنابراین می توانید یک غذای کامل را در یک لحظه بپزید. این سبد دارای یک تقسیم‌کننده ویژه است، بنابراین می‌ توان غذا ها را در محفظه مخصوص خود طبخ کرد و اطمینان حاصل کرد که هر کدام طعم عالی خود را حفظ می‌ کنند.

مزایای زیادی برای استفاده از سرخ کن گ فیلیپس وجود دارد، و این وسیله ای است که روز به روز از آن استفاده خواهید کرد. این ابزار عالی آشپزخانه چیزی فراتر از پختن چیپس با طعم عالی است.

همچنین، شما می توانید طیف وسیعی از غذا ها را به سرعت و سالم بپزید. از سوسیس‌ های آبدار گرفته تا استیک‌ های مجلل، فهرست تقریباً بی‌ پایان است، مانند مرغ، ماهی، سیب‌زمینی، و انواع سبزیجات کبابی و پخته، برخی از انتخاب‌ های واضح‌تر هستند. با این وجود، می توانید از Philips HD9630 برای پخت کلوچه و براونی نیز استفاده کنید!

سرخ کن فیلیپس HD9630

سرخ کن های فیلیپس

فیلیپس برندی است که مصرف کنندگان به آن اعتماد دارند. آنها بر اساس فروش، شماره 1 تولید کننده سرخ کن هواپز در جهان هستند و بسیاری از مردم فیلیپس را بر اساس نام خود به جای سایر مارک ها انتخاب می کنند.

مزیت اصلی سرخ کن این است که غذا را با استفاده از هوای فوق گرم به جای روغن سرخ می کند. بنابراین، در حالی که فیلیپس همچنان غذا های سرخ شده ترد و خوشمزه مانند مرغ و سیب زمینی سرخ کرده به شما می دهد، سرخ کردن در هواپز به جای سرخ کردن در روغن، فرآیند پخت و پز را بسیار سالم تر می کند.

بسته به مدل، سرخ کن می تواند بین 75 تا 90 درصد چربی غذا را حذف کند و شام شما را برای کسانی که به دنبال خوردن غذا های سرخ کردنی هستند بدون تأثیر بر رژیم غذایی یا اندازه دور کمر آنها، سالم تر می کند.

سرخ کن‌ های بدون روغن در ابعاد مختلفی تولید می‌ شوند که برای افراد، خانواده‌ های کوچک یا حتی خانواده‌ های بزرگ‌تر شش نفره یا بیشتر سرو می‌ شوند. بسیاری از مدل ها با لوازم جانبی اضافی و اختیاری مانند قفسه های دوتایی ارائه می شوند تا بتوانید حتی بیشتر غذا بپزید. لوازم جانبی کباب کردن و پخت می‌ تواند سرخ‌ کن فیلیپس شما را به یک دستگاه یک مرحله‌ای برای تمام نیاز های وعده‌ های غذایی شما تبدیل کند.

سرخ کن های فیلیپس

ویژگی هایی که هنگام انتخاب سرخ کن باید در نظر گرفت

بهترین سرخ کن فیلیپس، دستگاهی است که تمام نیاز های آشپزی شما از جمله ظرفیت، محدوده دما و ابعاد را برآورده می کند تا مطمئن شود که در فضایی که در آشپزخانه شما در دسترس دارید قرار می گیرد. ویژگی های زیر به شما کمک می کند سرخ کن هوای فیلیپس مناسب خود را انتخاب کنید.

ظرفیت

ظرفیت سرخ کن بدون روغن فیلیپس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید آن باید در نظر گرفت. سرخ کن فیلیپس باید بتواند مقدار غذای مورد نیاز خود یا خانواده تان را بپزد. در غیر این صورت کمک زیادی به شما در تهیه وعده های غذایی نمی کند.

اگر مرغ سوخاری سرو می‌ کنید، باید به دنبال سرخ‌کنی باشید که بتواند تمام مرغ سوخاری مورد نیازتان را بپزد. در غیر این صورت باید بیش از یک سری انجام دهید و ممکن است سری اول شما سرد شود. اگر برای بیش از یک نفر یا یک خانواده آشپزی می کنید، ممکن است بخواهید یک مدل بزرگتر مانند Philips HD9650/96 بخرید که می تواند تا شش وعده را در یک زمان بپزد.

وات

وات سرخ کن به چند دلیل مهم است. اولین مورد این است که باید مطمئن شوید که خروجی ای که سرخ کن خود را به آن وصل می کنید می تواند مصرف وات سرخ کن شما را پشتیبانی کند.

اگر سرخ کن شما برای خروجی شما بیش از حد قدرتمند است، اگر اصلاً کار کند، به تمام قابلیت های خود عمل نمی کند، بنابراین مطمئن شوید که یک سرخ کن با وات خریداری می کنید که خانه شما می تواند پشتیبانی کند. هرچه وات یک سرخ کن بیشتر باشد، قدرتمندتر است، به این معنی که می تواند به دمای بالاتر و همچنین گرم شدن سریعتر برسد.

اکثر سرخ کن های فیلیپس دارای توان استاندارد 1425 وات هستند که برای اکثر نیاز ها به خوبی کار می کند. اما اگر به دنبال پختن غذا های یخ زده زیادی هستید، مانند ماهی یا سیب زمینی سرخ کرده، انتخاب سرخ کن فیلیپس با وات بالا، مانند Philips HD9650/96، ممکن است زمان پخت شما را تسریع کند و مناسب تر باشد.

برای نیاز های شما نسبت به پریز هایی که توان کمتری دارد، تا زمانی که پریز های شما بتوانند 1725 وات را پشتیبانی کنند.

ویژگی هایی که هنگام انتخاب سرخ کن باید در نظر گرفت

سایر نکات انتخاب بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

محدوده دما

محدوده دما یکی از ویژگی‌ هایی است که می‌ تواند مهم باشد، به خصوص اگر فردی هستید که می‌ خواهید از تمام قابلیت‌ های سرخ‌کن مانند پخت و کباب کردن استفاده کنید.

بسیاری از دستور العمل های سرخ کن، از جمله مواردی که در کتاب و برنامه دستور العمل سرخ کن فیلیپس (در مدل های خاص موجود است)، دارای تنظیمات دمایی بسیار خاصی هستند تا غذا به درستی طبخ شود.

مدل هایی که دارای صفحه نمایش لمسی دیجیتال هستند معمولاً می توانند دمای خود را در هر محدوده ای که می خواهید تنظیم کنند.

مدل‌ های دارای رابط دیجیتال، مانند Philips HD9641/96، اغلب دارای محدوده دمایی از پیش تعیین شده هستند، که می‌ تواند برای آن دسته از کاربرانی که به‌ خصوص نمی‌ خواهند روش‌ های پخت متفاوت یا دستور پخت‌ های پیچیده‌تری را آزمایش کنند، مفید باشد.

تایمر

اگر می‌ خواهید زمان‌ های پخت خود را روی سرخ‌کن از قبل تنظیم کنید، تایمر ویژگی‌ای است که باید در نظر بگیرید. تایمر به شما امکان می دهد زمان پخت خود را تنظیم کنید و یک ویژگی خاموش شدن خودکار شامل یک نشانگر صدای آماده بودن است که به شما هشدار می دهد زمانی که غذای شما پخته شده و آماده سرو است.

اکثر مدل های سرخ کن فیلیپس دارای تایمر 30 دقیقه ای استانداردتری هستند، اما اگر به دنبال مدلی با گزینه قوی تر هستید، Philips HD9270 ، Philips HD9252 و Philips HD9641/96 دارای تایمر هستند. که تا 60 دقیقه طول می کشد و امکان زمان بندی و گزینه ها و قابلیت های پخت و پز بیشتری را فراهم می کند.

سایر نکات انتخاب بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

نکات تکمیلی بهترین مدل های سرخ کن فیلیپس

ابعاد

ابعاد سرخ کن فیلیپس یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی است که هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام مدل برای نیاز ها و فضای شما بهترین است، باید بررسی شود.

اگر سرخ کن برای فضای شما خیلی بزرگ باشد، با نیاز های شما یا آشپزخانه شما مطابقت نخواهد داشت. و اگر سرخ کن خیلی کوچک است، ممکن است به این معنی باشد که شما نمی توانید به اندازه ای که برای سرو خانواده یا غذایتان نیاز دارید، غذا بپزید.

البته بزرگتر همیشه بهتر نیست. واحد های بزرگتر وات بالاتری دارند، و اگر فقط برای یک یا دو نفر آشپزی می کنید، مدل های بزرگتر ممکن است فضای روی پیشخوان یا فضای ذخیره سازی شما را هدر دهند. اگر به دنبال مدل با اندازه متوسطی هستید، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، مدل Philips HD9220/29 را در نظر بگیرید که انتخاب بودجه ما نیز هست و بنابراین یک سرخ کن مبتدی عالی است.

گارانتی

امیدواریم هرگز نیازی به گارانتی سرخ کن فیلیپس خود نداشته باشید، اما گاهی اوقات حوادثی اتفاق می افتد یا از محصولی آنقدر استفاده می کنید که قبل از انتظار فرسوده شده است.

خبر خوب این است که همه سرخ کن های فیلیپس دارای گارانتی یک ساله سازنده هستند و اگر هنگام خرید سرخ کن خود را ثبت کنید، گارانتی آن شش ماه دیگر تمدید می شود.

از آنجایی که سرخ کن‌ های فیلیپس دارای اجزای مختلفی هستند، از رابط‌ ها، کنترل‌ های دما، عناصر گرمایشی و سرمایشی و غیره، مهم است که محصول خود را برای دریافت شش ماه ضمانت نامه خود ثبت کنید. اگر آن طور که در نظر گرفته شده کار نمی کند یا به نوعی آسیب دیده است، گارانتی به شما کمک می کند سرخ کن خود را تعمیر کنید، یا حتی در صورت لزوم تعویض کنید.

نکات تکمیلی بهترین مدل های سرخ کن فیلیپس

امکانات اضافی سرخ کن های فیلیپس

اگر می‌ خواهید واقعاً از قابلیت استفاده سرخ‌کن هوای فیلیپس خود بهره ببرید، مهم است که ویژگی‌ های اضافی مدل‌ های مختلف را در نظر بگیرید. خبر خوب این است که همه آنها به طور استاندارد دارای قابلیت ذخیره سیم، پایه های ضد لغزش و پوشش های نچسب روی سبد و کشوها هستند. این قطعات همچنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند که می تواند تمیز کردن بعد از غذا را بسیار آسان تر کند.

یک مدل خوب که دارای تعداد کمی لوازم جانبی اختیاری است بدون اینکه بزرگ‌ترین واحدی باشد که فضای پیشخوان شما را اشغال می‌ کند، Philips HD9230/26 است که شامل تمام لوازم جانبی ذکر شده در بالا است، اما بدون اندازه افزایش‌یافته مدل Philips HD9650/96.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *