مقایسه سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس

مقایسه سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس

مقایسه سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس

 

سرخ کن ها و هوا پز های فیلیپس و تفال را تهیه کنید، اگر شما هم، همانطور که ممکن است راحت و بدون دردسر به نظر برسد، نمی توانید برای هر وعده شام ​​غذای خود را سفارش دهید.

همچنین نمی خواهید همیشه برای بیرون رفتن و صرف غذا پول خرج کنید. پس آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بعد از یک روز کاری طولانی به خانه بیایید و یک وعده غذایی کامل بپزید؛ سرخ کن ها یک روش سریع و ارزان در تهیه و پخت غذا و جز به درد بخوری در آشپزخانه هستند.

قیمت سرخ فیلیپس نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب تر از تفال است .

سرخ کن فیلیپس یا تفال

 

داستان دو سرخ کن فیلیپس و تفال

این دو برند بزرگ – فیلیپس و تفال – سرخ کن های چرخشی، چندکاره، پلوپز و هواپز ها را در مدل های مختلف شناخته شده و باکیفیتی تولید می کنند. آنها زمان پخت را تسریع می کنند، غذای شما را بیشتر ترد می کنند و راهی سالم برای پختن هر وعده غذایی هستند. هر دو برند سرخ کن در پخت سیب زمینی سرخ کرده تا حد کمال مهارت دارند، که یکی از بهترین میان وعده ها یا مخلفات موجود است!

سرخ کن هواپز فیلیپس که کیک پز و پلوپز هم هست و تفال اکتی فرای چرخشی چندکاره بیشتر از سرخ کردن هوا پزی انجام می دهند. هر دو می توانند وعده های غذایی مختلفی را در زمان ناهار یا شام بپزند که سالم تر از روش های سنتی سرخ کردن هستند.

با این حال، کدام یک از این دو برای خرید بهتر است؟

مقایسه سرخ کن تفال

سرخ کن تفال خوبه یا فیلیپس؟

بیایید معیار های خود را تعیین کنیم:

مثلا ما به دنبال سرخ کن هواپز هستیم که به ما امکان پخت غذا های ساده و در عین حال شگفت انگیز را بدهد. این یک سرمایه گذاری است. ما می خواهیم سرخ کن یا هواپز برای مدت طولانی دوام بیاورد.

اگر هر یک از معیار های بالا شبیه شماست، در جای درستی هستید. اگر نه، پس به هر حال به خواندن این مقاله ادامه دهید، زیرا پر از نکات و ترفند هایی است که هنگام جستجوی هر نوع ابزار آشپزخانه باید در نظر داشته باشید.

سرخ کن تفال

شباهت های بین سرخ کن هواپز فیلیپس و تفال اکتی فرای

حقیقت این است که سرخ کن فیلیپس و Tefal ActiFry از بسیاری جهات شبیه هم هستند. در نگاه اول، متوجه خواهید شد که هر دو نام تجاری معتبر هستند و اساساً یک کار را انجام می دهند – البته به روش های مختلف.

بیایید در مورد شباهت این دو محصول صحبت کنیم.

فیلیپس و تفال هر دو برند های معروف آشپزخانه هستند. این دو برند در بخش بهترین ها از سال های گذشته وجود داشته اند!

علاوه بر برند های معروف، هر دو سرخ کن به پخت و پز دقیق افتخار می کنند. برای سوالات رایج آشپزی حدس و سختی کمی وجود دارد.

با تایمر ها و تنظیمات داخلی، می توانند دقت پخت و پز را تضمین کنند.

هر دو ابزار آشپزخانه بیشتر از سرخ کردن انجام می دهند. در واقع سرخ کن های چند کاره هستند.

سرخ کن بدون روغن و رژیمی فیلیپس تنظیمات زیادی مانند برشته کردن و پخت دارد و به ویژه در خوب و گرم نگه داشتن غذا خوب است. Tefal ActiFry دارای نه تنظیمات پخت عالی است.

در مورد شباهت آنها کافی است، اجازه دهید ببینیم این دو محصول چگونه متفاوت هستند.

ما یک نمای کلی از دو محصولی که امروز به آنها خواهیم پرداخت، در اختیار شما قرار داده ایم، سرخ کن هواپز فیلیپس و تفال اکتی فرای.

فیلیپس

سرخ کن هواپز فشرده ضروری است

1400 وات

دو سال گارانتی

تفال

پیشرفته

1500 وات

یک سال گارانتی

سرخ کن تفال فیلیپس

 

معرفی Tefal ActiFry

بیش از یک نوع Tefal ActiFry وجود دارد، اما موردی که ما برای تجزیه و تحلیل انتخاب کردیم، Tefal ActiFry Advance است.

در واقع، Tefal ActiFry Advance با سرخ‌کننده هواپز فشرده فیلیپس Essential است که در ادامه مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

‏Tefal ActiFry دارای تنظیمات مخصوص “خورش” است که به شما امکان می دهد غذا ها و وعده های غذایی را با مایع بیشتری در سرخ کن هواپز بدون روغن تهیه کنید. این تنظیم خاص برای درست کردن خورش ها، کاری، و غذا های راحت دیگر مفید است.

‏Tefal ActiFry یک رقیب قوی است. با ده سال تحقیق و توسعه که در پشت این سرخ کن چندکاره چرخشی خاص انجام شده است، یکی از خلاقانه ترین ها در بازار است.

تفال به عنوان یک شرکت (همچنین به عنوان T-fal برای ایالات متحده شناخته می شود)، از دهه 1950 فعالیت می کند و منشا آن فرانسه است. تفال به دلیل مجموعه ای از ظروف ضدچسبندگی و ارائه وسایلی که از روغن کم استفاده می کنند، محبوب است.

شما به احتمال زیاد با قابلمه ها و تابه های مختلف آنها برخورد کرده اید.

به عنوان اولین بار که خرید می کنید، می خواهید بدانید اگر مشکلی پیش بیاید چه اتفاقی برای محصول شما می افتد. به همین دلیل است که درک و بررسی خط مشی گارانتی محصول مهم است. یکی از نکات منفی که در Tefal ActiFry یافتیم، سیاست ضمانت پیچیده آنها بود. در نگاه اول به نظر می رسید که آنها تمام محصولات برند خود را با گارانتی مادام العمر پوشش می دهند.

این فوق العاده بود با این حال، همانطور که به بررسی ادامه دادیم، متوجه شدیم که بسیاری از وسایل پخت و پز بزرگتر – مانند Tefal ActiFry – فقط با یک سال ضمانت پوشش داده می شوند.

مزایا و معایب سریع Tefal ActiFry:

گاهی اوقات، دیدن سریع خوب و بد، تصمیم گیری را آسان می کند. ما در زیر یک لیست سریع از مزایا و معایب برای شما تهیه کرده ایم.

مخزن شیشه ای برای مشاهده آسان

دارای مکانیزم همزن داخلی

برنامه دستور غذا با بیش از 300 دستور غذا

کمی حجیم

قیمت بالاتر

عملکرد دو در یک همیشه بهتر نیست

یافتن شرایط گارانتی دشوار است

تفال و سرخ کن فیلیپس

معرفی سرخ کن هواپز فیلیپس Essential Compact

فیلیپس Air Fryer Essential Compact پیشرو در این نبرد سرخ کن چند کاره است. نه تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه فیلیپس نام تجاری محبوب و محترمی است.

این مدل محصول آنها آمازون انتخاب است، به این معنی که آمازون آن را بهترین محصول برای کسانی که در جستجوی خرید سرخ کن هواپز هستند، می داند. سرخ کن بدون روغن فیلیپس برای هر خانه ای مناسب است زیرا طراحی آن مدرن است و جدا کردن و تمیز کردن آن آسان است.

زمان آشپزی را به نصف کاهش داده است (که برای کسی که 9 ساعت در روز کار می کند معنی زیادی دارد) و در آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نمی کند! ساخت این مدل دارای یک سبد 4.1 لیتری است که برای تغذیه یک خانوار حدود یک تا سه نفر کافی است. یک نسخه بزرگتر از سرخ کن هواپز فیلیپس وجود دارد که می توانید آن را در سایت ها نیز پیدا کنید.

سرخ کن فوق العاده بزرگ فیلیپس XXL دارای یک سبد 6.2 لیتری است که می تواند به راحتی یک خانواده کوچک تا متوسط ​​را تغذیه کند.

مزایا و معایب سریع سرخ کن هواپز فیلیپس:

ما لیست کوتاهی از مزایا و معایب سرخ کن هوای فیلیپس را در زیر جمع آوری کرده ایم. تهیه این لیست به خصوص دشوار بود زیرا در مورد سرخ کن هواپز فیلیپس معایب بسیار کمی وجود دارد.

مخزن شیشه ای برای مشاهده آسان

دارای مکانیزم همزن داخلی

برنامه دستور غذا با بیش از 300 دستور غذا

فناوری هوای سریع ثبت شده

انتخاب آمازون

گرانتر از اکثر سرخ کن های هواپز

فضای آشپزخانه کمی را اشغال می کند

به دلیل ماهیت تخصصی این سرخ کن بدون روغن، سرخ کن فیلیپس Essential Air Fryer بهترین گزینه برای پختن سیب زمینی سرخ کرده کاملا طلایی است.

با این سرخ کن، می دانید هر چیزی که بپزید ترد و طلایی می شود.

 

جمع بندی و مقایسه سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس

فیلیپس، بهترین سرخ کن هواپز برای استفاده است زیرا در درجه اول یک سرخ کن هوا است و سایر ویژگی ها و ابزار ها در درجه دوم اهمیت قرار دارند. اگر به دنبال بهترین سرخ کن چند کاره برای استفاده هستید، باید مطمئن شوید که دستگاهی را خریداری می کنید که شماره یک در سرخ کردن بدون روغن دارد.

این را با Tefal ActiFry که یک محصول دو در یک است مقایسه کنید. این احتمال وجود دارد که یکی از آن محصولات به اندازه کافی نباشد، زیرا Tefal ActiFry ادعا می کند بسیار بیشتر از سرخ کردن با هوا انجام می دهد و یک سرخ کن چند کاره است.

این بهترین ارزش برای پول است و مزیت افزوده آن این است که محصولی بسیار نوآورانه با نفوذ نام تجاری است. علیرغم حجیم بودن، بررسی ‌ها نشان می‌ دهد که خریداران عاشق سرخ‌کن هواپز هستند و هر بار سیب‌زمینی سرخ‌کرده را به طور کامل می‌پزند. ناگفته نماند، با این برنامه، به بیش از 500 دستور غذای خوشمزه برای امتحان کردن دسترسی دارید. این یک امتیاز اضافه است.

 

 

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *